Wydawnictwa
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

  1. Reklamacje składane przez Klientów będących Konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego rozpatrywane są w trybie i na zasadach określonych w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie czternastu dni. Reklamacje należy kierować na adres: Fundacja Korporacja Ha!art, Plac Szczepański 3a, 31-011 Kraków lub drogą e-mailową na adres: dystrybucja@ha.art.pl.

  3. W przypadku uznania reklamacji Klienta co do wadliwego towaru Sprzedający niezwłocznie wymieni na towar niewadliwy lub niezwłocznie wady usunie albo dokona na rzecz Klienta zwrotu należności za wadliwy towar. Sprzedający pokrywa wszelkie koszty dostawy związane z reklamacją. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek z płatnością przy odbiorze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl